Maplebrook Mansion

Kategori: Tomter & Byggnader

Hey simmers!
Jag har varit så extremt sugen på att ge mig på ett lite större projekt och skapa ett mansion (herrgård). Sagt och gjort och efter cirka tre-fyra dagar senare efter jag påbörjade projektet stod det nu klart idag. Vilket arbete alltså och aldrig blir man nöjd (känns det som) :) Jag har lagt mycket tid på att få trädgården så fin som möjligt.
 
Låt mig presentera: Maplebrook Mansion (50x40)
 
Jag har valt att inte inreda eller dekorera något överhuvudtaget bortsett från källaren, med lampor. Det är en rätt så generös källare. Det får plats mycket. Skapade också en gazebo och två fontäner på bakgråden. Rätt snyggt faktiskt.
 
Måste säga att jag är rätt nöjd med detta projekt :)
 
Om ni vill ladda ner detta så kan ni det i The Sims 4 Galleriet under namnet Maplebrook Mansion. Vill ni se mer av mina kreationer kan ni söka på mitt ID: Sarro :)
Kommentera inlägget här: