Super Villains

Kategori: Simmar & Hushåll

Sul sul fellow simmers!
Nu har jag gjort det igen! Denna gång valde jag att skapa ett hushåll inom superhjälte/superskurk-genren. 
 
Låt mig presentera: Super Villains
Harley Quinn (Batman Arkham City version): galen, knasboll och romantisk. Vill bli rackartygschef.
The Joker: ond, galen och elak. Vill bli samhällets fiende.
Harley Quinn (Suicide Squad version): galen, ond och romantisk. Vill bli rackartygschef.
Poison Ivy: ond, romantisk och älskar naturen. Vill bli samhälletas fiende.
 
 
Båda Harley Quinns är syskon och har samma amibition och Jokern och Poison Ivy har också samma ambition. Det bli ju lätt så när de alla är superskurkar :) Alla de bor tillsammans i ett stort mansion. Detta hushåll och tema är ju självklart inte fulländat än då det finns massa superskurkar. Men aa jag började med dem jag kände för :)
 
Om ni vill ladda ner detta hushåll så kan ni det i The Sims 4 Galleriet under namnet Super Villains. Ett litet tillägg bara: för att göra dessa karaktärer behövs CC som jag laddade ner från TheSimsResources. Där sökte jag bara på de karaktärer vars kläder, smink och tatueringar jag behövde :) Vill ni se mer av mina kreationer kan ni söka på mitt ID: Sarro :)
 
Feel free att lämna en kommentar eller två så ses vi :)
 
 
Sul sul!
Kommentera inlägget här: