Friends

Kategori: Simmar & Hushåll

Hey.
Efter att Zäta skaffat ViaPlay igen har vi återupptagit vår middagsunderhållning med TV-serien Vänner. Vi tittar alltid på någon TV-serie när vi äter. Oftast Vänner eller The Big Bang Theory :) Så jag tänkte varför inte berika mitt The Sims 4 med att skapa de sex vännerna i serien Vänner? Sagt och gjort. Voila!
 
Låt mig presentera: Vännerna i Vänner-hushållet!
Ross Geller: perfektionist, ordentlig och romantisk. Vill blir renässanssism.
 
Monica Geller: perfektionist, ambitiös och ordentlig. Vill bli en mästerkock.
 
Joey Tribbiani: knasboll, självsäker och romantisk. Vill bli serieromantiker.
 
Phoebe Buffay: vegeterian, musikälskare och god. Vill bli frilandsbotaniker.
 
Chandler Bing: knasboll, utåtriktad och munter. Vill bli skämtarstjärna.
 
Rachel Green: materialistisk, snobb och utåtriktad. Vill bli fantastiskt förmögen
 
Om ni vill ladda ner detta hushåll så kan ni det i The Sims 4 Galleriet under namnet Friends. Vill ni se mer av mina kreationer kan ni söka på mitt ID: Sarro :)
 
Jag hade trevligt! Det var lite pilligt att göra det då jag ville att de skulle vara så verklighetstrogna som möjligt. :)

KOMMENTARER:

  • Ylva säger:
    2017-08-19 | 15:24:57
    Bloggadress: http://ylvwes.blogg.se

    Snyggt gjort och kul idé! :D

    Svar: Tack :D
    Sarro

Kommentera inlägget här: